poniedziałek, 5 maja 2014

dogasanie


zbyt dobrze mi samej żeby było mi z kimś
podobnie

 


11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Umiem robić gęsią skórkę na zawołanie. Wystarczy że pomyślę o tym, że gryzę włóczkę albo wełniany sweter.

      Usuń
  2. mam podobnie, (nie) stety.

    przyjemnie zimno się robi od samego patrzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi z tym dobrze. To chyba dobrze. A Tobie?

      Usuń
    2. Obojętnie mi z tym, obojętność jest - w tym przypadku - dobra, nie angażuje niepotrzebnie myśli, nie tworzy alternatyw, fikcji, pragnień, których nie da się ugasić, i zgliszczy.
      Brak oczekiwania nigdy nie zawodzi.

      Usuń
  3. kiedy nadejdzie "druga polówka" (jakkolwiek to brzmi idealistycznie czy naiwnie czy pretensjonalnie, nieważne, ważne, że działa), będzie dopełniać i nie zakłócać
    ps bo wywróżysz jeszcze ten śnieg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę się cieszyć jeśli taka połówka nadejdzie. Ale przestałam szukać na siłę i spokojnie mi z tym. Dobrze. Ciepło. Bezpiecznie. Umiałabym roztopić cały śnieg tym ciepłem.

      Usuń
  4. Pięknie powiedziane, choć smutne to słowa... A może nie smutne. Może odważne. Nie sądziłam, że bycie samemu może być mocną stroną.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie powiedziane, choć smutne to słowa... A może nie smutne. Może odważne. Nie sądziłam, że bycie samemu może być mocną stroną.

    OdpowiedzUsuń